تعمیر یخچال پارس ، تعمیرات یخچال ساید بای ساید پارس ، تعمیر یخچال در محل پارس

تعمیر یخچال پارس

تعمیر یخچال پارس با قطعات اصلی یخچال پارس در تعمیرگاه یخچال 118

تعمیر یخچال در محل ، تعمیرات یخچال فریزر ، تعمیرات یخچال 118

تعمیر یخچال در محل پارس

تعمیر یخچال پارس توسط کارشناسان و تعمیرکاران این تعمیرگاه در محل شما انجام می گیرد.

تعمیر یخچال پارس ، تعمیرات یخچال ساید بای ساید پارس ، تعمیر یخچال در محل پارس

تعمیر یخچال پارس

تعمیر یخچال پارس در تعمیرات یخچال 118 زیر نظر تعمیرکاران با تجربه این مرکز انجام می شود. افرادی که با خرابی و کار نکردن یخچال پارس خود مواجه شده اند می توانند با ما تماس گرفته تا در سریعترین زمان با اعزام تعمیرکار به محل سکوت افراد به تعمیر یخچال پارس بپردازیم. کلیه قطعات تعویضی در فرایند تعمیرات یخچال پارس از نوع فابریک بوده و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد که مجدد یخچال پارس شما با خرابی روبرو گردد. پس همین الآن که در حال مطالعه این صفحه می باشید با ما تماس گرفته و تعمیر یخچال پارس خود را به ما بسپارید.

هزینه تعمیرات یخچال

هزینه تعمیرات یخچال با قیمت مناسب و کیفیت بالا در تعمیرات یخچال 118

هزینه تعمیرات یخچال

شرکت پارس

شرکت پارس در سال 1354 تاسیس گردید و از سال 1359 خط تولید خود را بکار انداخت. شرکت پارس در ابتدا یخچال و فریزرهای 12 فوتی تولید می نمود. این مجموعه در کنار عملیات خطیر تولید به فکر آموزش و تربیت نیروی متعهد و متخصص بیافتد و مرکز آموزش علمی و کاربردی لوازم خانگی پارس را در سال ۱۳۸۸ تأسیس کند. این شرکت همچنین به تولید لباسشویی تمام اتوماتیک، یخچال، فریزر، کولر می پردازد و محصولات خود را نیز در سطح منطقه خاورمیانه عرضه می کند. این شرکت با رویکرد مشتری مداری و توجه به نیاز مخاطبان خود همواره در بهبود کیفیت محصولات خود بوده است و اکنون به یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور و منطقه تبدیل گردیده است.

یخچال های پارس یکی از محصولات با کیفیت شرکت پارس محسوب می گردد که از کیفیت ساخت مناسبی بهره می جوید. تعمیر یخچال پارس به صورت تخصصی در این مجموعه انجام می شود. تعمیر یخچال پارس با قطعات اصلی این یخچال انجام شده و تعمیرکاران این مجموعه از سالها تجربه در امر تعمیرات یخچال بهره می برند. برای تعمیر یخچال پارس خود کافی است با ما تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران این مجموعه به محل سکونت شما اعزام گردند.